2012. február 14., kedd

9. nap: Finomság gyümölcsnapra

Sziasztok! 
Februar 14-e van -Valentin nap-. Én személy szerint nem tartom, nem élek jelenleg párkapcsolatban, illetve sosem rajongtam érte. Neten láttam pár aranyos ötletet, amit el lehet készyteni saját kezűleg, azokat többre értékelem mint több (tíz)ezreket költeni valamire csak ez a nap miatt! Ti hogy vagytok ezzel? Magamat viszont megleptem egy finomsággal, ha már gyüminap van próbálom 100%-ig kiélvezi! Íme valami nagyon fini, nagyon piros, nagyon szerethető :)


Szükségünk lesz egy turmix gépre vagy botmixerre. Illetve: 

  • Vegyes piros gyümölcsök 
  • fél konzerv ananász
  • fahéj ízlés szerint 
  • 1 banán
  • 1 teáskanál méz
Beledobalunk mindent a turmixba és összeturmixoljuk! Nekem a piros gyümik fagyasztiottak voltak, kb. 1 oraja kivettem öket, így csak kellően hidegek mikor elkészítettem. Ettől az egesz olyan kicsit fagyis lett! Ha valaki friss gyümölcsökkel dolgozik, dobjon bele pár szem jégkockát! Illetve a konzerv ananászomon lévő fele levet is beleöntöttem (mégjobb ha nem cukrozottat veszünk). Végezetül megszórtam pár friss gyümölccsel! Isteni volt, pont ideális egy "maganyos", lustálkodós valentin napra! Most pedig megyek és ricinus olajból pakolást készítek a hajamra. Hallottatok már róla? Esetleg van valaki aki hasznalja? Én személy szerint nem rég kezdtem hasznalni, de már most látom a változást! Imádom! Ha valakit érdekel info, irjon bátran! Szép napot& all you need is love!
Ja és mielőtt még elfelejtem, akiknek szénhidrát napjuk van, egyenek helyettem is egy darabka csokit ma :)
Lara

4 megjegyzés:

  1. Szia Lara!

    Nekem is pár hete javasolta a fodrászom a ricinus olaj pakolást, de még nem kezdtem el. Mit változtatott a hajadon?
    Amúgy a férjecskémmel márc. 5-én kezdjük a 90 naposat, addig is figyelgetlek, meg persze utána is.
    Üdv. Ági

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szia Ági!
      Én kb 3 hete kezdtem használni, hetente 1x bekenem vele a hajtöveimet és a végeket és rajta hagyom minimum 2 orán át! Utanna csak samponnal megmosom és kész! A változas amit észrevettem, hogy sokkal puhább, fényesebb, szerintem nött is! Illetve aminek nagyon örülök, hogy egyszerűbb kifésülnöm. Világosbarna, melirozott hosszú hajam van, ami ráadásul hullámos is. Nagyon száraz és nagyon gubancolodik! sose fésülködök csak mikor megmosom akkor kifésülöm, de rémálom! Azota sokkal jobb! :) Miért pont március 5?
      Üdv: Lara

      Törlés
    2. Szia!

      Nem tudom, vagyis már dec. óta gondolkozunk, h el kéne kezdeni, és a férjem múlt héten megkapta a 10. héttől a munkahelyén a választási lehetőségeket ebédre. Felhívott, h ezt akkor már a 90 napos szerint kéne összeállítani. Így akkor tudjuk elkezdeni, h a melóban az ebéd is stimmeljen.
      Ági

      Törlés
    3. Értem, ez tök jo! Sok sikert és várom a beszamolot majd, hogy hogy haladtok! :)

      Törlés