2012. február 16., csütörtök

11. nap: Babos-kukoricás egytáléltel

Szép napot! Nálunk vééégre ujra szép idö van és süt a nap (bár még azert hűvös), de így is sokkal jobb kedvet csinál nekem a napsütés a mindennapokhoz! Ezt az kaját már tegnap este elkészítettem, mert ma lesz egy kis dolgom. Amolyan hamis Chilis-bab szerűség, ha már rendeset nem ehetünk a 90 nap alatt. 


Hozzávalók: 

  • 1 fej vöröshagyma
  • 2 gerezd fokhagyma
  • oliva olaj
  • 1 konzerv vörös bab
  • 1 konzerv csemege kukorica
  • 1-2 paradicsom
  • 2 sárgarépa
  • chili vagy valamilyen csípős szósz (elhagyható, ha valaki nem szereti)
  • só, bors
  • 1 kis konzerv sűrített paradicsom
Egy nagyobb méretű serpenyőben megpirítjuk oliva olajon a felaprított hagymát és fokhagymát. Sózzuk, borsozzuk ízlés szerint. A bab és kukorica konzerveket egy szűrőbe öntjük, átmossuk öket vízzel és hagyjuk lecsöpögni. A sárgarépát megtisztítjuk és felkarikázzuk. Hozzáadjuk a hagymához és öntünk rá kb. 1-1,5 dl vizet! Ha tudjuk lefedjük, hogy a répa megpárolódjon (8-10 perc). Amikor elpárolgott róla a víz hozzáadjuk a lecsöpögtetett babot és kukoricát illetve a feldarabolt paradicsomot. Egy kis tálban a sűrített paradicsomot elkeverjük kb. 2 dl vízzel, hozzáadjuk a chilit is és ráöntjük az ételre. Ezzel a lével főzzük fedő alatt 20 percig. Ha túl kevés a lé rajta nyugodtan pótoljuk vízzel vagy házi/bolti paradicsomlével (ízlés szerint).
Szerintem ez a recept is egyszerű, nagyon gyorsan össze lehet dobni és én nagyon szeretem még így is, hogy nem tartalmaz húst!
Egyébként tegnap nagyon tejszínhab vagy valami krém ehetnékem volt egész este. Még jo, hogy nem volt itthon, mert lehet bajban lettem volna :) Mára elmúlt, de várom a holnapot, mert ehetek végre valami édeskés kaját is! Ti hogy bírjátok??
Lara

2 megjegyzés:

  1. Szia!

    Én ma lecsós-babos egytálételt ettem rizzsel! :) És bizony én is nagyon várom a holnapot! Viszont szénhidrát napon annyi mindent ennék, hogy szinte alig tudok választani és ezért van az, hogy sok mindent eszek! Én nagyon édes szájú vagyok! Ha bele gondolok igazán büszke lehetek magamra, hogy ennyire tudom hanyagolni az édességet! Ja, és gyümi nap után 75 kilót mutatott a mérleg!(82-ről!!!) Igazából 177 cm magas vagyok és a 82 kilómmal sem voltam kövér, csak zavart és ezért kezdtem bele a 90 naposba.
    Várom a holnapi finomságról a beszámolód!
    Üdv: Judó

    VálaszTörlés
  2. Pont ezen a héten volt nálam hasonló, csak én hamis chilis babnak neveztem el :)

    VálaszTörlés