2012. február 9., csütörtök

4. nap: Gyümölcs napnak induló Szénhidrát nap....

A korábbi bejegyzésemben írtam, hogy hozok egy meleg gyümölcsnapi finomsagot, de elmarad! Hogy miért? Mert időközben úgy alakult a napom, hogy nem, hogy haza nem tudtam jönni ebédelni, de akadt egy ebéd meghívásom, ahol nem illik kijelenteni, hogy bocs én ma csak gyümölcsöt eszek! Tipikus, hogy ezek a "kötelező" kajával egybekötött találkozók, mindig gyümölcs napra esnek! Mit lehet ilyenkor tenni? Hát kicsit elszégyelni magunkat, mert már az elején megszegtük a diétát, vagy úgymond jóvátenni a bűnt! Fórumokon néhányan írtatok, hogy bűnözés utan tartotok egy extra víznapot! Én úgy gondolom, hogy még nagyon az elejen vagyok és semmi kedvem most egy víznaphoz, szóval azt találtam ki, hogy a tegnapi szénhidrát napot meghoszabbítotom mára is és holnap jön a rendes gyümölcs nap! Szóval az ebédem tészta volt megint, valami  provance-i paradicsom szósszal (egyébként Isteni volt...), viszont vacsorára már csak egy meleg teát fogok inni! Mit gondoltok erről? 

5 megjegyzés:

  1. Nem hiszem, hogy ebből probléma lenne! Nem ettél mindent össze-vissza! Ez a lényeg! :)

    VálaszTörlés
  2. Egyetertek Judoval. Az elozo korben nekem is voltak ilyen csusztatasok, mert bizony kozbejonnek olyan dolgok mikor muszaj igent mondani egy etkezesre, es az eppen nem jokor jon, es igy ugy sem allt meg a fogyasom. En ugy gondolom, hogy az sem egeszseges ha megvonod magadtol ha valamire fullik a fogad, es az sem egeszseges ha buntudatod es lelkiismeretfurdalasod van a csuszasok, vagy "bunozesek" miatt. Elvezni kell az egeszet, hiszen fincsi eteleket lehet enni, es egeszsegeseket. Amit en tapasztaltam, az, hogy ez a dieta megtanit helyesen taplalkozni, nalam az elso dieta utan teljesen kimaradtak a rantasok meg a cukros, felkesz, fagyasztott, etelek, italok az etrendembol, sokkal tobb friss zoldseget es gyumolcsot fogyasztok mint azelott. Es a gyorsetelek teljesen elmaradtak, ami ugyancsak nagyban hozzajarul ahhoz, hogy meg tudd tartani a sulyod a dieta utan. A mostani kortol azt remelem, hogy elerem a magassagomhoz mert idealis sulyomat, vegre, ebek ota eloszor :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Teljesen egyet értek veled!! Amiket leírtal a sietaval kapcsolatban illetve a bünözések, stb...pont igy gondolom én is! Szoval nem is fajt a fejem az miatt, hogy tegnap nem tudtam befejezni a gyümölcsnapomat! Ma megcsinalom és ennyi! Egyebkent most hanyadik napnal tartasz illetve mennyi a magassagodhoz mért idealis suly?? :)

      Törlés
    2. Ma van a 8ik napom, tehat ismet gyumolcs nap:)
      168cm vagyok, es most mar 68 kilogram, meg jo lenne egy otost ledobni,de azt sem banom ha 60ra sikerul lemenni:)
      Egyebkent Csecseke vagyok, meg nem jottem ra hog ykell beirjam a nevem, de majd az is meglesz.
      Neked mi a celod?

      Törlés
    3. Szia Csecske! Majdnem egyszerre haladunk akkor, bár nekem van egy nap csúszásom, ha követsz tudod mire gondolok :) Mennyiről indultál (kg)? Szerintem még böven van idöd, szal ha kitartasz akkor meg lesz a 60! Én is kb a 62 kg-ot céloztam meg, most vagyok 66 szerintem, de majd holnap reggel mérlegelek! Nagyon az elején avgyunk még, szóval kitartast kivanok neked is (meg magamnak is), irj rendszeresen, hogy hogy haladsz :)

      Törlés