2012. február 19., vasárnap

14. nap: vasárnapi rohangálás...

Sziasztok!
Hogy telt a hétvégétek?? Nekem egész jól. Csodaszép napos, meleg idő volt. Tegnap gyümölcsnapom volt ugye, de bevallom este bűnbe estem! Ez van...mindenkivel megesik, volt egy kis lelkiismeret furdalásom, de nem haltam bele! :)
Ma alig voltam itthon, kaját se csináltam, így recept se lesz ma! Fehérje nap lévén ebédre ettem salátát baconbe göngyölt csirkemellel, aztán délutan ettem egy joghurtot, a vacsorám pedig egy grillezett csirkemell volt ugyancsak friss salátával. Szóval igazaból egyik étel sem tartozik abba a kategóriába amit bárkinek is bekellene mutatnom, szerintem mindenki simán el tudja készíteni. Amolyan egyszerű, de nagyszerű ételek, fehérje napra tökéletesek. Szeretem a baconbe tekert csirkemellet, mert a csirkét magát néha száraznak találom, de a bacon önmagában ad neki egy sós-szaftos hatást, ami nagyon feldobja az összhatást szerintem. Voltam ma úszni egyébként, nem sokat...de eleget! Nem rajongok az úszásért, de most jólesett. Nem mérekeztem mostanában (utoljára a 9. nap után és akkor voltam 65) de kicsit puffadtnak érzem magam. Veletek volt már ilyen, vagy mit gondoltok mitől lehet? Úgy döntöttem a következő gyümölcs nap után tartok egy víznapot majd! kivancsi vagyok mennyire vagyok kemény!
"Ha eltudom képzelni, akkor el is tudom érni. Ha megtudom álmodni, akkor meg is tudom valósítani" 

Lara

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése