2012. február 11., szombat

6. nap: Mustáros csirkemell

Sziasztok!
Hogy vagytok? Én remekül, nagy öröm a tegnapi gyümölcs nap után végre húst enni! Nekem a fehérje nap a kedvencem, imádom a tejtermékeket és a húst is! Ma mustáros csirkemmelet készítettem tejfölös uborkasalátával, mivel nemrég valaki írta, hogy uborkasalit evett és iszonyatosan megkívántam, de várnom kellett máig! 



Hozzávalók:

  • 35 dkg csirkemell filé
  • 1 közepes fej vöröshagyma
  • 2 evőkanál oliva olaj
  • só, bors
  • 2 evőkanál mustár
  • 2 dl tejföl
  • 1 leveskocka
A hagymát felaprítjuk, a csirkemellet felkockázzuk. Az aprított hagymát az oliva olajon megfonnyasztjuk, majd beletesszük a húst. Picit megpirítjuk, majd felöntjük annyi vízzel, hogy a húst szinte ellepje. Hozzáadjuk a leveskockát, illetve sózzuk, borsozzuk. Amikor a hús megpuhult hozááadjuk az előzőleg tejföllel elkevert mustárt és ezzel is összeforraljuk! Bármilyen salátával fogyaszthatjuk, én tejfölös uborkasalátát és egy kis koktélparadicsomot ettem mellé! Szép hétvégét mindenkinek!
Lara

2 megjegyzés:

  1. Hehe, ez lesz a holnapi menum, nagyon jol hangzik! Egeszsgedre :)
    Csecseke

    VálaszTörlés