2012. február 18., szombat

13. nap: Epeeeer

Íme az én kedvenc gyümölcsöm: az eper :) Legszívesebben egesz évben enném és bármennyit! Amikor szezonja van ki is használom ezt. Azt nem tudom, hogy otthon lehet-e szezonon kívül is kapni frisset, de szerintem ha lehet, akkor annak "érdekes" íze van-vagyis nincs íze-, arról nem is beszélve, hogy gondolom horror áron! Hát itt is hasonló a helyzet...lehet kapni, de nagyon drága (mondjuk az ízével nincs gond)! Legnagyobb örömömre viszont tegnap besétáltam az egyik szupermarketbe éssss mitlátok??? EPER 1 euro! :) Kíváncsi voltam, hogy ízre milyen...ma ez volt az ebédem! Még nem a legeslegfinomabb, de finom! Ez is annak a jele, hogy jön a tavasz és, hogy ne adja fel senki, le a kilókkal! Szép hétvégét!
Lara

1 megjegyzés:

  1. Szia!

    Szupi ez az eper, bár nálunk nem lehet kapni! Én ma banánt, körtét, narancsot és almát ettem, valamint felfedeztem a diákcsemegét. :) Csupa finomság és pont jó gyümi napon. Aszalt szilva és barack, mazsola, kesudió, földimogyoró és török mogyoró valamint mandula. Nem pörkölt és nem sós, de nekem nagyon megfelel. Persze mértékkel! :)
    Üdv: Judó

    VálaszTörlés