2012. február 17., péntek

12. nap: Kedvcsináló :)

Halihooo
Nézzétek! Ezt a képet ma csináltam napközben! Itt megint remek idő van! Tudom, hogy otthon még javaban tombol a tél, de elhihetitek, hogy múlt héten még itt is minuszok és hó volt! Szóval akármikor beköszönthet a tavasz otthon is, aztán pedig jön a nyár! Én ma csak pulcsiban meg farmerdzsekiben sétálgattam, de hamarosan jön a bikini szezon és ugye mind remekül akarunk majd kinezni a strandon?? Erre gondoljatok :) 

Sajnos ma nem tudok receptet hozni, mert szaladgálós, városban csavargós napom volt és szénhodrát nap lévén beültem egyik baratnőmmel egy kavézóba, így az ebédem 2 féle péksüti szerűség volt. Isteniek voltak! Aztan ettem még egy csokit is (mert már nagyon kivántam) illetve itthon vagycsorára sima mákos tésztát! Szerintem amúgy sikerült túlzásba esnem, mert úgy érzem mindjárt kipukkadok...! Rá se merek állni a mérlegre! Remélem nektek is szép napotok volt?! Kitartás :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése