2012. február 25., szombat

Itthon :)

Sziasztok!
Kicsit el vagyok tűnve, mert pár napra hazaugrottam és hát nincs idöm a gép elött ülni! Hamarosan visszaterek és a blog is megy majd tovabb, mert a dietat se szakitottam meg! A viznapot sikeresen megcsinaltam csütörtökön! Nem volt vészes, roszabbra szamitottam! Igazabol egesz nap egyik helyröl a másikra rohangaltam, meg pakoltam szoval időm sem volt azzal foglalkozni, hogy éhes vagyok :) Tegnap feherjem volt, kicsit több kenyeret ettem mint ahogy a dieta elöirja feherje napra, mert a repteren is meg a gépen is 1-1 szendvicset ettem (csirkes, sajtos, salátás) mondjuk mindkétszer magvas bagett volt, szoval egy fokkal jobb! Ma meg szuperfini szénhidrat kaja volt itthon aminek vétek lett volna ellenállni, ugyhogy úgy döntöttem kivetelesen felcserélem a szénhidrat és a keménytő napokat! Igy keményitö napom lesz holnap, már kész is a bableves nyammm :) Ti hogy vagytok??? 

2 megjegyzés:

  1. Szia!

    Élvezd ki az itthon töltött napjaidat! Jó pihenést. Várunk vissza.

    Judó

    VálaszTörlés
  2. Kellemes idotoltest. Holnaptol csatlakozok en is ujra, hajra!
    Csecseke

    VálaszTörlés