2012. február 7., kedd

Az ÉN 90 napos diétámról....

Sziasztok, szép napot mindenkinek!!
Hallom nagyon-nagyon hideg van otthon! Én Dél-francia orszagból irkalok, de megnyugtatlak titeket most itt is meglehetősen hideg van! Szoval szeretnek pár dolgot megosztani veletek, hogy én miként fogom fel és csinalom ezt a diétát. 




  • Mindenkiben felmerül a bűnözés gondolata (előbb vagy utóbb egészen biztos) és a kérdés is mindenkiben felmerül, hogy mit tegyek illetve, hogy vajon mások is csinaljak-e és ha igen, akkor hogyan tovabb??
    Én azt vallom, hogy "ami nem öl meg az csak erősebbé tesz". Hogy mire gondolok?? Egészen egyszerű! Ha megkivánsz valamit, amit abszolút nem tudsz helyettesíteni mással az adott napon, akkor nyugodtan KÓSTOLD meg! Harapj bele, érezd az ízét, de ennyi! Itt hagyd is abba! Ha 1-2 harapást megengedsz magadnak, utánna mosolyogsz egy jót és boldogan veszed tudomásul, hogy kibírtad! Ha megeszed mondjuk az egészet, akkor utánna bűntudatod lesz, ami nem jo! Ha pedig nem eszel belőle...az talán a legroszabb, mert akkor következő alkalommal mikor rádtör, meg fogod enni az egészet (vagy össze vissza elkezdesz enni) és itt szokott megbukni a diéta! 
  • Vannak általános "szabályok" miszerint fehérje napon az ebéd elfogyasztása utan meg kellene inni egy tál sima husleves lét! Ha tehetném valószínűleg meg innam, de itt nem túl menő a leves (max. krémlevesek) szóval én ezt 99%-ban elhagyom! Iszok helyette egy bögre tejet! Ha már ez az a nap, amikor lehet, akkor miért ne? 
  • Sportolás a diéta mellett? Én futok amikor az időm és az időjárás engedi (mostanaban sajnos kevesebbet). Mindenképpen csak pozitív hatassal lehet a diétára, ha valamilyen mozgast vegzel mellette, de nem feltétele! Hisz tudjuk a fogyás nagyrészt az étrenden múlik!
  • Aki húsevő próbaljon minden fehérje napon fogyasztani valamilyen formában, mert a szervezetnek szüksége van rá!!! 
  • Ha rágcsálni van kedved, egyél meg egy marék csonthélyas gyümölcsöt (dió, mogyoró, mandula, kesudió, pisztácia...). Elvileg minden nap fogyasztható, de vigyázzat magas a kalória tartalmuk, szóval ne essünk túlzásba!
  • Igyatok minden étlezés mellé min. 3dl vizet! A nap folyamán pedig amennyit csak tudtok! Illetve ha valakinek nincs baja a gyógynövény teákkal, akkor azt is bátran! 
  • A diéta alatt fontos a vitamonok pótlása a szervezetbe. Én pl. minden  nap iszok vizet amibe rendes citrom levét csöpögtetem. Illetve szedek Centrum multivitamint! 
Egyenlőre ennyi jutott eszembe, de ha bármi kérdésetek van szeretettel várom! A főiskolán egészségfejlesztés, rekreáció ágon végeztem, van pár dolog amit a tanulmányaimból elő tudok szedni :) 
Illetve kíváncsi lennék a TI 90 napos diétátokra is! Ha van valami, amit megosztanál velünk, bátran írd meg kommentben vagy e-mailben nekem! 

M. Lara, lara22015@gmail.com

Szép napot és olvadó kilókat

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése