2012. február 7., kedd

2. Nap: Keményítő nap

Ezt a finomsagot készítettem ma el keményítő napra! Ez a kép akkor készült mielőtt betettem a sütőbe, de a végeredméynről is hozok majd hamarosan! Tudni kell róla, hogy az egyik legegyszerűbb recept a világon, rengeteg féle képpen variálható és nagyon finom!
Nem kell más hozzá csak:

  • egy tepsi
  • zöldségek amiket éppen megtalálsz otthon
  • só, bors
  • oliva olaj
Adott a tepsi, aztan előveszed a zöldségeket amiket szeretsz és/vagy  éppen van otthon! Én ma paradicsomot, kaliforniai paprikat, vöröshagymát, brokkolit és sárgarépát találtam! Ezeket össze vágod, nem kell túl kicsire!! Nagyon finom tud még lenni a cukkini, fehér répa, gomba (aki szereti)! Vöröshagyma helyett általában lila hagymát szoktam használni, de most ez volt itthon. Szóval mikor minden egy helyen van és kész ez a színes tál megszórjuk borssal és sóval, illetve meglocsoljuk oliva olajjal (kb. 1dl). Előmelegitett 200°-os sütőben kb. 30 percig sütjük! De közben ellenőrizzük néha, illetve egy kanállal mozgassuk át. Látni fogjuk ha kész van! Én akkor szeretem, amikor már kezd picit megpirulni de még mindig lédús!

Tipp: Ha csinálsz hozzá valamilyen húst, akkor nyugodtan eheti a család többi tagja köretként! 
Ha pedig te érzed úgy, hogy ez kevés, akkor csinálj hozzá egy kis rizst (esetleg kukoricás rizst) és azzal fogyasztd! Jó étvágyat és szép napot!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése