2012. február 8., szerda

3. nap: Szénhidrát

Sziasztok! Örülök, hogy az első kommentek már megérkeztek! Csak így tovabb, bátran! Ma szénhidrat napom van, szamomra ez az a nap, amitől a leginkabb tartok...félek, hogy esetleg túl sokat eszek! Mert azért mégiscsak ezeken a napokon lehet talán a leginkabb bűnbe esni! :) Ti hogy vagytok ezzel???

Tésztát készítettem egyébként, illetve utánna ettem 2 darab sima porcukros palacsintát is!

Brokkolis-paradicsomos tészta:


  • egy adag bármilyen száraztészta
  • 1/3 fej brokkoli
  • 3-4 db koktélparadicsom
  • oliva olaj
  • só, bors
  • szója szósz
  • szárított paradicsom (olajban)
A tésztát kifőzzük! Egy tepsibe beletesszük a brokkolit, picit megsózzük, borsozzuk majd öntünk rá kb. 1 dl vizet! Közepes lángon addig pároljuk amíg el nem tünik az összes víz. Ekkor meglocsoljuk 2 evőkanál oliva olajjal és beledobáljuk a paradicsomot is (előzőleg feldaraboljuk 4 felé a koktélparadicsomokat). Aki szereti az adhat hozzá pár darab szárított paradicsomot is. Én olyat hasznaltam amit fűszeres napraforgó olajba raknak és ebből az olajból is csepegtettem egy egeszen picit a zöldségekhez! Még 6-8 percig sütögettem őket, aztan meglocsoltam 3-4 evőkanál szója szósszal és ezzel még kevergettem 2-3 percig!  Ha valaki szereti a csipős ízt, nyugodtan tegyen hozzá  pici chilit. A kifőtt tésztát hozzá keverjük a zöldségekhez és már ehetjük is!

Tudom, hogy elvileg szénhidrát napra zöldség nem való, de valamivel muszály feldobni a tészták ízét, nemigaz? Nekem ennyi bőven belefér! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése