2012. február 9., csütörtök

Gyümölcsnapok...reggelek!

                                                                   Sziasztok!
Nekem gyümölcs napom van, de azért majd hozok egy "receptet" vagy inkabb ötletet, mivel is lehet feldobni ezt a napot kicsit! Főleg ebben a hidegben esik igazan jól, hiszen ezen a napon nehéz meleg ételt enni, én mégis azt fogok délben! :)
Ti egyébként milyen gyümölcsöket fogyasztotok reggelente illetve mennyit? Én rendszeresen egy almával kezdem a napom, később ha még éhes vagyok vagy egy banánt vagy egy mandarint vagy ha éppen sósat kivánok megeszek pár szem csonthélyasat! Általában ennyiből állnak a reggelek. Gyümölcsnapokon pedig szeretem még az ananászt illetve minden piros bogyós gyümölcsöt (ezek a kedvenceim)!
Várom a hozzászolásokat a ti reggelitekkel kapcsolatban (is)! Szép napot mindenkinek!
Lara

1 megjegyzés:

  1. Nekem is gyumolcs napom van :)
    En szoktam almalevest fozni, csak fahajat teszek bele,es keves citromlevet, kulonben alma es narancs a menu, de legtobb alma, kozben lereszelem, hogy valtozzon. Es aszaltgyumolcsoket,kb egy marokkal :)
    Kitartast es szep napot!

    VálaszTörlés