2012. március 3., szombat

Sült kacsamell friss saláta ágyon

Sziasztok!!
Itt vagyok újra! Hozom a recepteket! Nem tudom, most pontosan hol tartok, mert közben volt recept amit megírtam csak nem tudtam felrakni, meg hasonlók...szóval ez a recept is még otthonról van! 

A sült kacsamellet nagyon szeretem, itt kint szerettem meg igazából, mert otthon anya szerintem nem így készítette! Ami nem azt jelenti, hogy az nem jött be, de ez a módszer sokkal ízletesebb szerintem.
Szükségünk lesz 1 db kacsamellre illetve salátára ízlés szerint!
A kacsamell elkészítése:
Rengeteg féle módon el lehet készíteni és igazaból jobbnál jobb eredményeket kapunk! En most a szimpla sült kacsamell receptjét osztom meg veletek, aztan lehet kisérletezgetni és készíteni mártásokat kinek mi jön be...! Az interneten rengeteg receptet lehet találni különböző jelegű mártásokról! 


Szóval a kacsamellet megmosom és papírtörlővel megszárítom. A bőrös oldalát keresztirányba bevágdossuk, de a húsba ne vágjunk bele. Sóval illetve fűszerekkel belehet dörzsölni, én csak egy kevés sót szoktam használni ha natúr kacsamellet készítek. Ha valamilyen mártással csinálom, akkor a recept szerinti fűszerekkel dörzsölöm be. Felforrósítunk egy serpenyőt és beletesszük bőrös oldalával lefelé. 2-3 percig sütjük majd leöntjük róla a kisűlt zsírt, megfordítjuk és további 2-3 percig sütjük. Előmelegített sütőben kb 10-15 percig sütjük (ki mennyire szereti átsütve - en speciál rózsaszínen szeretem legjobban) egy tepsiben, vagy ha mód van rá, akkor csak a rácson (tegyunk alá egy tálcát, hogy a kisült zsír tudjon hova csöpögni). Ha megsült vékony szeletekre vágom és salátaágyon tálalom! Ha van bevált, ízletes kacsamell receptetek osszátok meg velem! Mindenre vevő vagyok :)
SZép napot

Lara

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése