2012. március 4., vasárnap

Az almaecetről...

Akik követik a blogomat tudhatjak, hogy már egy ideje iszom az almaecetes vizet a diétám mellett! Sokaknak gondjuk van az izével és/vagy azzal, hogy savassá teszi a gyomrot. Nekem ezek a problémák nem jelentkeztek, az ízét pedig kifejezetten szeretem (valószínüleg azert mert eleve szeretem az ecetes, savanykás ízeket). Szóval nyert ügyem van vele, mert tenyleg érzem, hogy hasznos! Reggel felkelek megiszok egy pohár langyos almaecetes vizet, aztán reggeli és pörög is az anyagcserém! Alkalmaztam már általános tisztító kura során is, és akkor is azt tapasztaltam, hogy kipucolja a beleket rendesen! Na nem arra kell számítani, hogy csak a wc-re fogsz rohangálni és el se tudod majd hagyni az otthonod....! 
Beszerzése nálunk könnyű, a boltok polcain megtalálható a sima változat illetve a bio is! Vettem már többfélét, különbséget sose éreztem! Ára itt 1 euro/ fél liter körül mozog (kiszereléstől függ) és persze a bio egy picit drágább! Szerintem otthon is be lehet szerezni a nagyobb szupermarketekben vagy ha más nem akkor bio boltokban! 
Nézzünk akkor néhány általános tényt a hatásáról:

  • Alkalmazása megkönnyíti a fogyast, csökkenti az étvágyat, felpörgeti az anyagcserét és baktérium ölő hatása tisztítja a szervezetet.
  • Elpusztítja a bélfalon lévő baktériumokat, amik emésztési zavarokat, felfúvódást vagy székrekedést okozhatnak. 
  • Fontos ásványi anyagokkal látja el a szervezetet, hosszú távon folyamatos súlyvesztést biztosít. 
  • Az almaecet savas kémhatású. Fogyasztása mégis lúgosítja a szervezetet, mert a benne lévő kémiai elemek segítik a lúgok termelődését, vagyis fokozzak a savak lebontasat. Fontos tehát, hogy az almaecetet éhgyomorra igyuk, hogy ne keveredjen más összetevőkkel.
Használata: egy pohar vízben keverjünk el egy evőkanál almaecetet és éhgyomorra igyuk meg (reggel, ebéd és vacsora előtt illetve én lefekvés elött is iszok). Étkezés előtt kb. 10-15 perccel fogyasszuk. Soha ne használj a keverékhez édesítőt (cukrot, mézet). Ha nagyon nem jön be az íze akkor be lehet szerezni almaecet kapszulát is, de erről nem tudok sokat! 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése