2012. március 17., szombat

Penne pesto szósszal

Ugye mondanom sem kell, hogy a mákos-diós-grízes tészták után ez a legegyszerűbben elkészíthető szénhidát napi finomság! Túl sok hozzáfűzni valóm nincs is, mivel bevallom én a szószt boltban vettem. Hogy miért? Mert egyszer már megcsinaltam házilag is és korántsem volt olyan finom mint amit frissen vettem. Hozzáteszem előnyben vagyok, mert nálunk itt lehet a piacon vagy a nagyobb szupermarketekben friss, házi pesto/olivabogyó/fokhagyma....stb. szószt venni. Rengeteg féle van és nem tudom, hogy mi a titkuk, de van egy jol bevált nekem és az isteni :) Azoknak akik viszont házilag akarják elkészíteni rengeteg lehetőségük van. Az internet telis tele van különféle pesto szószokkal, csak kisérletezni kell. Nem fogok bemásolni ide recepteket, mert ez nem arról szól bárki tud magának keresni! Én személy szerint a kicsit sósabb ízvilágút szeretem. De ugyebár időnk van bőven, mert minden 4. nap szénhidrát és bátran ajanlom, hogy próbáljátok ki a pestos tésztát, mert amilyen egyszerű, olyan nagyszerű az ízvilága. Szóval ha megvan a szósz, csak össze kell keverni a frissen kifőtt tésztával és már fogyaszthatjuk is. Amikor a képet készítettem, akkor épp nem magamnak csináltam, szóval piritottam hozzá bacont is, ezért van az ott :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése