2012. március 7., szerda

Fajitas csirkemell friss salátával

Sziasztok!!!
Hogy indult a hetetek? Nekem jó volt visszarázódni a hétköznapokba és visszatérni a normal adagokhoz...mert otthon kissé sokat ettem szerintem. Szétválasztásra ügyeltem ugyan, de egy napon belül is ettem többfélét, illetve sokat! Még mindig nem mentem 65kg alá! De már egy ideje megint nem mentem a mérleg közelébe! Vannak emberek, akkik irjak, hogy kb naponta mérekeznek...én pont ellenkezőleg! Nem is akarom inkabb tudni, hogy mennyi az annyi :)

A következő fehérje napi recepthez igazabol csak csirkemellre illetve arra a bizonyos fajitas fűszerkeverekre lesz szükségetek. Ja és friss zöldségekre/salátára valamint tetszőlegesen válaszott sajtra! Én csak simán tálaltam, nem tekertem tortillaba, mivel az már szénhidrát! 

Szóval a csirkemelleket felkockázzuk es serpenyőben, olivaolajon megpritijuk. Igazabol nekem volt itthon tegnapról grill csirkemellfilém, szoval azt csak összevagtam és már mehetett is rá a szósz! Biztos vagyok benne, hogy ezen a boltokban kapható "fajitas fűszerkeveréken" rajta van az elkészítési javaslat. Ami nekem volt itthon azt egy kevés vízzel kellett elkevernem és a csirkemellre öntenem. Nem lett szósz állaga, de ahogy a húsra öntöttem, az átvette az ízvilágot és levet pedig elfőtte, így csak a fincsi, fűszeres husi maradt, amit en a következő alapanyagokből összeállított salátaágyra helyeztem: salátalevél, kigyo uborka, paradicsom, kaliforniai paprika, sajt! De ezt kedvetekre variálhatjátok, illetve ha valaki tul száraznak érzi, akkor készitsen hozzá valamilyen tejszínes vagy tejfölös öntetet (feherje napon ugye megengedett :) )
Szép napot Nektek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése